מאז 2016, אינסטגרם השיקה את הפרופילים העסקיים שלהם. לאלה יש תכונות ייעודיות כמו לחצני קשר וכפתורי קריאה לפעולות רק לפרופילים של החברה. אך חשוב מכך, הם מאפשרים לך לפרסם. קידומי מכירות באינסטגרם הם חדשים יותר ממודעות, והרבה פחות התחייבות מקמפיין שלם. אבל האם הם שווים את זה? ובכן בוא נראה מה הם ולמד ממי שהשיקו בפועל
מהו קידום באינסטגרם?
אם אתה מכיר מודעות אינסטגרם, כנראה שמעת לפחות על קידומי מכירות באינסטגרם. מה ההבדל?
מהי קידום מכירות של אינסטגרם?
קידומי מכירות באינסטגרם הם פוסטים רגילים ללא פרסומת שמשתמש ירצה להמיר לפוסט ממומן, עם טווח הגעה גבוה.
התג 'בחסות' עשוי להופיע באותו מקום, אך אינסטגרם מתייחסת לפוסטים אלה באופן שונה עם האלגוריתם שלהם. לכל משתמש תהיה מוטיבציה שונה ולכן האלגוריתם יעשה כמיטב יכולתו להתאים לאותם ניואנסים.
הן המודעות והן המבצעים קיימות כדי להגדיל את המעורבות והנראות. אבל מודעה היא הטובה ביותר להמרה מכיוון שהיא מציעה הרבה יותר העדפות למיקוד.
קידום מכירות לוקח פוסט בעל ביצועים גבוהים ומגביר אותו. זה לוקח את זה לשלב הבא בנוגע למעורבות – העלאת לייקים, צפיות, שיתופים ועוד.
מודעות אינסטגרם הן כלים מצוינים להמיר לקוחות פוטנציאליים לאנשים חוזרים. לפעמים, ייתכן שהיעדים שלך לא ידרשו קמפיין מודעות מלא.
אם אתה צריך יותר מודעות למותג, השקת קמפיין שלם עשויה להתברר כבזבוז זמן וכסף. כאן נכנס קידום מכירות האינסטגרם.
השתמש בהם כדי להפוך פוסט קודם לפרסום ממומן כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך. אם המטרה שלך היא נראות גבוהה, קידומי מכירות הם התשובה שלך.
זכור, האלגוריתמים של רוב פלטפורמות המדיה החברתית פועלים על גורם ויראליות. אז ככל שהפוסטים שלך יורדים מהר יותר, כך הדירוג גבוה יותר האלגוריתם מכניס אותך לפיד.
וזה הגיוני. כ- 95 מיליון תמונות וסרטונים מתפרסמים באינסטגרם ביום. התחרות על הראות מטורפת.
אז איך מפעילים מבצע אינסטגרם?
כיצד פועלים קידומים באינסטגרם?
הדבר הגדול ביותר על מבצעי אינסטגרם הוא שניתן לבצע אותם ישירות מהטלפון שלך. עם מודעות אתה צריך להיות במנהל המודעות כדי ליצור את מסע הפרסום שלך.
זהו מנהל המודעות בפייסבוק. חשוב – אם אתה רוצה להשתמש במודעות אינסטגרם ובקידומי מכירות של אינסטגרם, אתה אכן צריך פרופיל עסקי באינסטגרם.
אם אתה מקדם אתה יכול לעשות זאת מהאפליקציה ופשוט לעבור לפרופיל עסקי בהגדרות. אבל אם אתה רוצה להשתמש במודעות אינסטגרם, יהיה עליך להיות מחובר לדף העסקי של פייסבוק.
קידום מכירות באינסטגרם משתמש באלגוריתמים על מנת לקבוע מי צפוי ללחוץ על המודעות שלך על סמך מניעי הקמפיין שלך.
בחר את המוטיבציה שלך
קיימות שלוש "מניעים" שונים לשימוש בקידום אינסטגרם – הגדלת ביקורי הפרופילים, תעבורת אתרים או פשוט שיתוף הפוסט שלך למשתמשי IG נוספים. כל אחד מהם הוא מאוד ספציפי במטרה שלו, כדי למקסם את מאמצי הקידום שלך באינסטגרם, וודא שאתה מבין כל אחד ואופן פעולתו.
ביקורי פרופיל
אם אתה רוצה להגדיל את הנוכחות שלך באינסטגרם. אינסטגרם משתמשת באלגוריתמים מסוימים ובשביל זה הם יקדמו לאנשים שעשויים להיכנס לדף שלך.
תנועת אתרים
אינסטגרם משתמשת במידע זה כדי לקבוע למי לפנות אליך. אם אתה רוצה יותר תנועה לאתר שלך למשל, הם ישתמשו באלגוריתם כדי לוודא שהאנשים שבדרך כלל לוחצים
צפיות במבצע
זה יראה את הפוסט שלך לכמה שיותר אנשים, אך הוא אינו מבטיח מעורבות במודעה. זה מיועד יותר למודעות למותג
כוון את התנועה שלך
זה חלק מהמוטיבציה, ובדומה לאמור לעיל, תישאל היכן תרצה שהתנועה המופקת מהמבצע תסתיים. ישנן שלוש אפשרויות, ושוב, וודא שאתה מבין את התוצאות האידיאליות עבור כל מבצע. ניתן להפנות את התנועה לעבור לפרופיל ה- IG שלך, לאתר או לחזית החנות שלך.
בחר את יעד הדמוגרפיה שלך
ישנם מיליוני על מיליוני משתמשי IG ברחבי העולם – ואין סיכוי שתצליחו להגיע לכולם. בדיוק כמו הפרמטרים שכבר דנו בהם, עליך להיות סלקטיבי ואסטרטגי עם מי הדמוגרפיה היעד שלך.
כאשר אתה מגדיר את קידום המכירות שלך באינסטגרם, יש לך שלוש אפשרויות נוספות לבחור את הקהל הרצוי לך.
קהל אוטומטי
אפשרות זו מכוונת לאנשים הדומים לעוקבים שלך על סמך דמוגרפיה. הוא מכוון גם לאלה שכבר עסקו והתעניינו בתוכן האורגני שלך בעבר.
אפשרות זו הגיונית אם אתה מנסה לגבש משתמשי IG שכבר גילו עניין. מצד שני, אם המטרה שלך היא למשוך את עיניהם של משתמשים חדשים לגמרי, זו לא תהיה האפשרות הטובה ביותר.
קהל מקומי
מכוון לאנשים ברדיוס מסוים של מיקום מסוים. עם אפשרויות לטווח גילאים ולמין. זה יכול להיות טוב כאשר אתה מקדם אירוע של הרגע האחרון המתקיים במיקום ספציפי. הוא גם מציג את הפוסט שלך לאנשים הדומים לעוקבים שלך על סמך המיקום.
קהל ידני
צור קהל ספציפי משלך בהתבסס על גיל, מיקום, תחומי עניין ועוד. זה בדרך כלל הכי טוב מכיוון שיש לך יותר שליטה, אבל זה באמת תלוי ביעדים הספציפיים שלך.
קבעו את המחיר ואת משך הזמן
האפליקציה הופכת את החלק הזה ללא טרחה עם סולם הזזה של כמה זמן וכמה תרצה לשלם. אתה יכול לשלם 10.00 $ ליום עבור קידום מכירות של 24 שעות ולראות איך זה עובד. אפשרויות העלות והמשך יכולות להיות גבוהות הרבה יותר ויותר כך שזה באמת מסתכם בתקציב שלך.
אינסטגרם משתמשת ב'מחיר לאלף הופעות 'או בעלות לאלמייל, מה שאומר באמת רק עלות לכל 1000 הופעות או צפיות. עכשיו, כשאנחנו יודעים לקדם באינסטגרם, האם זה באמת שווה את זה? בחלק הבא נקבל כמה תוצאות ממשפיעים שניסו את זה.
תוצאות קידום מכירות באינסטגרם
משתמשים עם עוקבים גבוהים יחסית שמנסים להשיג נראות אומרים שזה לא שווה את הכסף. ונראה שהם נאבקים מאותן סיבות.
לורה פרייס, מאיירת, נותנת לנו כמה תובנות מרכזיות על החוויה שלה עם הפרומו של $ 5.00 באינסטגרם.
נראה שהתוצאות חוזרות לא חד משמעיות אך מובנות במקצת … ככל שתשקיע יותר כסף כך הקידום שלך יהיה יעיל יותר.