האם אתה מעוניין לקנות מודעות בפייסבוק לעסק שלך? אז תקרא את המאמר הזה. למד עוד על מודעות תדמית וקהלים מותאמים אישית. נדון גם בעלויות-יעילות ויעילות של פרסום בפייסבוק. שאלה אחרונה נותרה ללא מענה מצד בעלי עסקים רבים: האם הפרסום בפייסבוק באמת שווה את הכסף? תן לנו לדבר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להגביר את כספי הפרסום שלך.
מודעות תמונה
בניגוד לפרסומות המבוססות על טקסט, פרסומות תמונות הן דרך מצוינת להדגיש את המוצר שלך ולספק רמז חזותי ליתרונות שלו. כל מה שאתה צריך זה מסר קליט ותדמית טובה. עם זאת, פייסבוק מעדכנת באופן קבוע את המפרט היצירתי שלה ומוסיפה פורמטים חדשים. אם ברצונך שפרסומת התמונה שלך תהיה יעילה ככל האפשר, עליך להישאר מעודכן בדרישות הטכניות האחרונות בפייסבוק
פרסומות בפייסבוק דורשות תמונה ותיאור קצר. כדי להצליח, התדמית שלך צריכה ללכוד את תשומת הלב של הקהל שלך ולהראות את התועלת מהר ככל האפשר. לדוגמה, פרסומת למזואום מראה בבירור כיצד המוצר או השירות מועילים למי שמבקרים באתר. פייסבוק דוחה פרסומות המבוססות על טקסט המכילות יותר מ-20% טקסט. זה יכול להיות לא מועיל לקמפיין הפרסום שלך.
כאשר אתה בוחר תמונה למודעה שלך, עליך לזכור את איכות התמונה. אנשים שמבקרים בפייסבוק יתעניינו יותר בתמונות שיש להן קריאה ברורה לפעולה. הימנע מצילום מניות או לוגואים שהם יותר מדי כלליים. בחר תמונה של אישה שמחה וחייכנית שתשתמש בפרסומות שלך בפייסבוק. תמונה עם תמונה כהה או מטושטשת תהפוך אותה לפחות מושכת והמשתמשים לא יוכלו לקרוא את הטקסט.
לאחר שתקבע את סוג התמונה הטוב ביותר, צור את ad. פייסבוק תציע תמונה שתהיה התמונה העיקרית. אתה יכול לבדוק כמה תמונות כדי לקבוע איזה מהם יעבוד הכי טוב עבור האירוע שלך. באפשרותך גם להוסיף תגי URL מותאמים אישית או מעקב פיקסל המרה. שני הפריטים האלה ייעלו את קמפיין הפרסום שלך בפייסבוק. בקר בגיליון הרמאות של מודעות הפייסבוק למידע נוסף. אתה גם יכול לקרוא גיליון הרמאות שלנו על מודעות תמונה.
קהל מותאם אישית
קהל מותאם אישית הם דרך מצוינת למקד את המודעות שלך בהתבסס על התנהגויות ספציפיות או תחומי עניין. קהל מותאם אישית עוזר לך להגיע לאנשים שנוטים יותר לפעול ולקנות. פרסום בפייסבוק הוא דרך מצוינת להגיע ללקוחות חדשים ולמקסם את ההשפעה של כל דולר פרסום. הנה כמה מהקהל המועיל ביותר לפרסום בפייסבוק. קהלים התנהגותיים מבוססים על פעולות ספציפיות כגון רכישת מוצר, הוספת פריטים לעגלת הקניות שלהם, או תוכן צפייה.
כדי ליצור קהל פרסומי בפייסבוק, העלו את רשימת האנשים שהביעו עניין בעסק שלכם. אלה אנשים שנרשמו לעלון שלך או בחרו לרשימת הדוא "ל שלך. אתה אפילו יכול ליצור קהל נראה של האנשים האלה בהתבסס על האינטרסים שלהם. בעוד קהל חם מבוסס על אירוסים קודמים, קהל חם מבוסס על מבקרים אחרונים לאתר האינטרנט שלך. ניתן למקד לקוחות בהתבסס על רמת האירוסין שלהם על ידי יצירת קהל מותאם אישית וידאו באמצעות נתוני פיקסל פייסבוק.
קהלים זולים דומים לקהלים מותאמים אישית, אך הם פחות מדויקים. קהל דומה יכול לשמש כדי להגיע לאנשים הדומים לקהל היעד שלך, אבל לא בדיוק. פייסבוק ממליץ על קהל של 500 אנשים או יותר. זוהי דרך מצוינת למקד דמוגרפיה ספציפית עם קמפיין הפרסום שלך בפייסבוק. הקהל הזה לא ממוקד כמו קהל מותאם אישית אבל הם עדיין מאוד יעילים.
לפייסבוק יש פיקסל בנוי שמתעד אירועים שלקוחות לוקחים באתר שלך. אתם יכולים להשתמש בפיקסל הזה כדי לבנות קהלים זהים המבוססים על ה-CRM של האתר שלכם. האירועים האלה יעוקבו ע "י הפיקסל וישמשו בפרסומות שלכם בפייסבוק. קהל אלה חייב להיות לפחות 100 אנשים כדי להיות זכאי. תצטרך לפחות 500 לקוחות כדי ליצור קהל דומה.
קהלים גלויים
באפשרותך ליצור קהל נראה על ידי בחירת אחוז בין 1% ל-10% מהאוכלוסייה. ככל שהקהל יתקרב למקור שלך, כך ייטב. למען הדיוק המרבי, השתמשו בקהל של לפחות 1,000 איש. עם זאת, אם קהל היעד שלך קטן מזה, אתה עדיין יכול ליצור מודעה יעילה. אתה רק צריך להיות מודע לאיכות של קהל המקור שלך.
קהל נראה טוב לעסקים שיש להם קהל מקור איכותי. קהל זה יהיה דומה לבסיס הלקוחות הנוכחי שלך. באפשרותך ליצור קהל נראה באמצעות מגוון שיטות, כולל מסד הנתונים של הלקוחות שלך. מיקוד אנשים עם תחומי עניין והתנהגויות דומות הוא דרך מצוינת לשפר את המסר השיווקי שלך ולעסוק עם לקוחות קיימים. מאמר זה יעזור לך להחליט מהי הדרך הטובה ביותר לשווק לאנשים הדומים לך.
מיקוד הקהל שלך Lookalike יכול להיעשות על ידי מיקוד מקומות ספציפיים ודמוגרפיה. אתה יכול למקד אזור או מדינה מסוימים, או שאתה יכול ליצור קהל מרובה מאותו קהל מקור. הקהל המגולגל נוצר ממקורות אלה, ופייסבוק תחשב את ההישג המשוער של כל אחד מהם. קהלים דומים יכולים להיווצר עד שש פעמים, עם אחוזים שונים לכל אחד. אם יש לך יותר קהל מאשר 6, אתה צריך לבדוק את כולם כדי לראות איזה שילוב עובד הכי טוב.
לפני שאתם בוחרים את הקהל המתאים לעסק שלכם, אתם יכולים לבחון קהלים שונים. אף ־ על ־ פי שבהתחלה לא תבחר את הקהל הכי סביר, זה ישתפר עם הזמן. קהל דומה יכול להיות יעיל יותר אם הם קרובים ללקוחות שלך ומובילים. עם זאת, אם אתם רוצים ליצור את הקהל הכי ממוקד עם תקציב מינימום, השתמשו בקהל קטן יותר.
עלות-יעילות
עלויות האפקטיביות של הפרסום בפייסבוק עלולות להיות שאלה מסובכת לענות עליה, במיוחד מכיוון שלפלטפורמה זו יש הרבה אפשרויות פרטיות ומיקוד. למרות שפרסומות פייסבוק בדרך כלל זולות יותר מפלטפורמות אחרות, יש להן קהל קטן יותר ולכן חשוב למקד קהל גדול. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לגדל את הקהל שלך. אם אינך בטוח לגבי עלויות האפקטיביות של פרסום בפייסבוק, קרא הלאה!
קודם כל, שקול את תקציב הפרסום של המותג שלך. תקציב גבוה יותר יאפשר לך להיות גמיש יותר, בעוד תקציב נמוך יותר יגרום פחות המרות. עלויות הפרסום בפייסבוק קשורות ישירות לכמות הכסף שאתם מוציאים על כל אחת מהדרכים הטובות ביותר לצמצם את עלויות הפרסום בפייסבוק שנית, שמור על ציון נמוך באיכות הפרסומת שלך ותבחר בסי-פי-סי הנמוך ביותר או בסי-פי-סי. על ידי שימוש באסטרטגיה זו, אתה יכול להבטיח שאתה למקסם את התקציב שלך.
לפרסום בפייסבוק יש גם יתרון של להיות ידידותי לתקציב. אתה יכול להתחיל את מסע הפרסום שלך עם תקציב נמוך כמו 5 $. פרסומות בפייסבוק הן אופציה מצוינת לשיווק B2B כאשר 73% מהאנשים משתמשים בפייסבוק למטרות מקצועיות. הם יעילים מאוד וניתן להשתמש בהם למטרות מקצועיות. עם זאת, אתה צריך להיות זהיר על כמה כסף אתה מבזבז. בחודשים הראשונים, אתה צריך לתכנן לבלות קצת יותר, אבל בקרוב תגלה שאתה יכול לקבל ROI גבוה.
פרסום בפייסבוק הרבה יותר זול משיטות אחרות. עם זאת, ROI בפועל תלוי בתעשייה, סוג של עסק ואיכות פרסום. פרסום בפייסבוק הוא יעיל-עלות וניתן להשתמש בו כדי לבנות מודעות למותג, ליצור כיווני חקירה ולהניע המרות. בדיוק כמו כל אסטרטגיה שיווקית אחרת, אתה צריך לבדוק את זה ולראות איזה מהם לבצע הכי טוב. ROI של הקמפיין יכול להיות מחושב לאחר שעשית את זה.
ROI
כדי להשיג את ה-ROI הטוב ביותר של פרסום בפייסבוק, השתמשו בקהלים זולים. פייסבוק יוצרת את הקהל הזה בהתבסס על הנתונים הקיימים שלך או אנשים שננקטו פעולות ספציפיות באתר האינטרנט שלך. אתם יכולים ללמוד יותר על איך ליצור קהל נראה עם המדריך של פייסבוק. כדי להגדיל את הפרסום שלך בפייסבוק ROI, קהל נראה כמו חיוני. בנוסף לכך, קהל דומה יכול להיות יעיל מאוד במשיכת לקוחות חדשים.
כשמדובר במדידת ROI של פרסום בפייסבוק, תרצו להשתמש בכלים שיכולים לעקוב גם אחרי לחיצות הפרסומת וגם אחרי המרות. פיקסל שמותקן בפייסבוק באתר שלכם יכול למדוד גם את ה ־ ROI שלכם. זה מאפשר לך לקשר בין פעילות המשתמשים בפייסבוק לרכישות באתר שלך. באמצעות פיקסל זה, אתה יכול לוודא שאתה מבזבז את תקציב הפרסום שלך שבו הוא יספק את התוצאות הטובות ביותר. איך אתה יכול למדוד את ROI של פרסום פייסבוק
כלי מעקב פרסומי, לדוגמה, יאפשר לכם למדוד את ה-ROI בפרסומות שלכם בפייסבוק על ידי הגדרת ערכים שונים של המרה, אירוע, וגיבוש מחדש. מנהל המודעות של פייסבוק יעניק לכם ניתוח של ROI של מסעות הפרסום שלכם בפייסבוק עם מידע גרנולרי, שיאפשר לכם לכוון היטב את היצירתיות שלכם, כלי זה אפילו יאפשר לכם לקבל מחדש קבוצות ספציפיות של משתמשים כך שתוכלו להגדיל את ה-ROI שלכם מבלי לבזבז כסף.
ROI של הפרסום בפייסבוק הוא לעתים קרובות די אטרקטיבי, אבל ההשקעה הראשונית יכולה להיות קצת מאתגרת. בעוד אתה יכול לקבל ROI הגון מקמפיין פרסום מנצח, פייסבוק לא מציע הרבה אשראי למפרסמים דולרים קטנים. לוקח לפייסבוק הרבה זמן לעשות מכירה. לאחר מכן, זה לוקח זמן לפני שאתה באמת רואה את הכסף. עם זאת, עם התכנון הנכון, פרסום בפייסבוק יכול לעזור לעסק שלך לגדול ולהשיג את המטרות שלך.