מהו PPC? למד את היסודות של שיווק בתשלום לפי קליק (PPC)

בין אם שמעתם מעט על שיווק PPC ואתם סקרנים ללמוד עוד, או שאתם כבר יודעים שאתם רוצים להשתמש ב- PPC כדי לשווק את העסק שלכם, אך אינכם בטוחים היכן להתחיל, הגעתם למקום הנכון! זהו השיעור הראשון באוניברסיטת PPC, קורס מודרך שילמד אותך כל מה שאתה צריך לדעת על PPC וכיצד לגרום לזה לעבוד עבורך.

ראשית, נצטרך להגדיר PPC ולבסס הבנה בסיסית כיצד פועל פרסום PPC. בוא נלך!

מהו PPC?
PPC מייצג תשלום לפי קליק, מודל של שיווק באינטרנט שבו מפרסמים משלמים תשלום בכל פעם שלוחצים על אחת מהמודעות שלהם. בעיקרו של דבר, זוהי דרך לקנות ביקורים באתר שלך, במקום לנסות "להרוויח" ביקורים אלה באופן אורגני.

פרסום במנועי חיפוש הוא אחת הצורות הפופולריות ביותר של PPC. היא מאפשרת למפרסמים להציע הצעות למיקום מודעה בקישורים הממומנים של מנוע חיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח שקשורה להצעה העסקית שלו. לדוגמה, אם נציע על מילת המפתח "תוכנת PPC", המודעה שלנו עשויה להופיע במקום הראשון בדף התוצאות של Google.

בכל פעם שלוחצים על המודעה שלנו ושולחים מבקר לאתר שלנו, עלינו לשלם למנוע החיפוש תשלום קטן. כאשר PPC פועל כהלכה, התשלום הוא טריוויאלי, מכיוון שהביקור שווה יותר ממה שאתה משלם עבורו. במילים אחרות, אם אנו משלמים 3 $ עבור קליק, אך הקליק גורם למכירה של 300 $, אז הרווחנו הרבה.

הרבה הולך לבניית קמפיין PPC מנצח: מחקר ובחירת מילות המפתח הנכונות, לארגון מילות המפתח האלה לקמפיינים וקבוצות מודעות מסודרות, ועד להקמת דפי נחיתה PPC המותאמים להמרות. מנועי החיפוש מתגמלים מפרסמים שיכולים ליצור קמפיינים של תשלום לפי הקלקה רלוונטיים וממוקדים על ידי חיוב שלהם פחות עבור קליקים על מודעות. אם המודעות ודפי הנחיתה שלך מועילים ומספקים למשתמשים, Google גובה ממך פחות עבור כל קליק, מה שמוביל לרווחים גבוהים יותר עבור העסק שלך. אז אם אתה רוצה להתחיל להשתמש ב- PPC, חשוב ללמוד כיצד לעשות זאת נכון.

מהו Google Ads?
Google Ads היא מערכת הפרסום PPC הפופולרית היחידה בעולם. פלטפורמת המודעות מאפשרת לעסקים ליצור מודעות המופיעות במנוע החיפוש של Google ובנכסים אחרים של Google.

Google Ads פועלת על פי מודל של תשלום לקליק, שבו משתמשים מציעים על מילות מפתח ומשלמים עבור כל קליק על הפרסומות שלהם. בכל פעם שמתחילים חיפוש, גוגל נכנסת למאגר המפרסמים של מודעות ובוחרת קבוצת מנצחים שיופיעו במרחב המודעות היקר בדף תוצאות החיפוש שלה. "הזוכים" נבחרים על בסיס שילוב של גורמים, כולל האיכות והרלוונטיות של מילות המפתח וקמפיינים המודעות שלהם, כמו גם גודל ההצעות של מילות המפתח שלהן.

באופן ספציפי יותר, מי שיופיע בדף מבוסס על דירוג המודעה והמפרסם, מדד המחושב על ידי הכפלת שני גורמים מרכזיים – הצעת עלות לקליק (הסכום הגבוה ביותר שמפרסם מוכן להוציא) וציון האיכות (ערך שלוקח בחשבון שיעור הקליקים, הרלוונטיות ואיכות דף הנחיתה שלך). מערכת זו מאפשרת למפרסמים מנצחים להגיע ללקוחות פוטנציאליים במחיר המתאים לתקציב שלהם. זה בעצם סוג של מכירה פומבית. האינפוגרפיקה שלהלן ממחישה את אופן הפעולה של מערכת מכירות פומביות אלה.

ניהול שיווק PPC באמצעות Google Ads הוא בעל ערך רב במיוחד מכיוון שכמנוע החיפוש הפופולרי ביותר, Google מקבלת כמויות עצומות של תנועה ולכן מספקת את מספר ההופעות והקליקים ביותר על המודעות שלך. התדירות שבה מודעות PPC שלך מופיעות תלויות באילו מילות מפתח וסוגי התאמה תבחר. בעוד מספר גורמים קובעים עד כמה מצליח מסע הפרסום שלך ב- PPC יהיה, תוכל להשיג הרבה על ידי התמקדות:

רלוונטיות מילות מפתח – יצירת רשימות מילות מפתח PPC רלוונטיות, קבוצות מילות מפתח צמודות וטקסט מודעה מתאים.
איכות דף נחיתה-יצירת דפי נחיתה מותאמים עם תוכן משכנע ורלוונטי וקריאה לפעולה ברורה, המותאמת לשאילתות חיפוש ספציפיות.
ציון איכות – ציון האיכות הוא הדירוג של Google לגבי האיכות והרלוונטיות של מילות המפתח, דפי הנחיתה וקמפיינים של PPC. מפרסמים עם ציוני איכות טובים יותר מקבלים יותר קליקים על מודעות בעלויות נמוכות יותר.
קריאייטיב – עותק מודעה מפתה הוא חיוני; ואם אתה מפרסם ברשת המדיה, תוכל להשתמש בכלי כמו יוצר המודעות החכמות החינמיות שלנו כדי ליצור מודעות באיכות מעצבים שידרשו קליקים.

מחקר מילות מפתח PPC
מחקר מילות מפתח עבור PPC יכול להיות זמן רב להפליא, אך הוא גם חשוב להפליא. כל קמפיין ה- PPC שלך בנוי סביב מילות מפתח, והמפרסמים המצליחים ביותר ב- Google Ads ממשיכים לצמוח ולחדד את רשימת מילות המפתח שלהם ב- PPC. אם אתה עושה מחקר מילות מפתח רק פעם אחת, כאשר אתה יוצר את מסע הפרסום הראשון שלך, אתה כנראה מפספס מאות אלפי מילות מפתח יקרות, בעלות זנב ארוך, בעלות נמוכה ורלוונטיות ביותר שיכולות להוביל תנועה לאתר שלך.

רשימת מילות מפתח PPC יעילה צריכה להיות:

רלוונטי – כמובן שאתה לא רוצה לשלם עבור תעבורת אינטרנט שאין לה שום קשר לעסק שלך. אתה רוצה למצוא מילות מפתח ממוקדות שיובילו לשיעור קליקים גבוה יותר של PPC, מחיר אפקטיבי לקליק והגדלת רווחים. המשמעות היא שמילות המפתח שעליהן אתה מציע יש לקשור קשר הדוק להצעות שאתה מוכר.
ממצה – מחקר מילות המפתח שלך צריך לכלול לא רק את המונחים הפופולריים ביותר וחיפושים בהם לעתים קרובות בנישה שלך, אלא גם לזנב החיפוש הארוך. מילות מפתח עם זנב ארוך הן ספציפיות יותר ופחות נפוצות, אך הן מסתכמות ברוב התנועה מונעת החיפוש. בנוסף, הם פחות תחרותיים, ולכן פחות יקרים.
מרחיב – PPC הוא איטרטיבי. אתה רוצה כל הזמן לחדד ולהרחיב את מסעות הפרסום שלך, וליצור סביבה שבה רשימת מילות המפתח שלך צומחת ומתאימה ללא הרף.
אם ברצונך למצוא מילות מפתח בנפח גדול ותעשייתי לשימוש בקמפיינים של PPC, הקפד לבדוק את מילות המפתח הפופולריות שלנו.

ניהול קמפיינים PPC שלך
לאחר שיצרת את הקמפיינים החדשים שלך, יהיה עליך לנהל אותם באופן קבוע כדי לוודא שהם ימשיכו להיות יעילים. למעשה, פעילות קבועה בחשבון היא אחד המנבאים הטובים ביותר להצלחת החשבון. עליך לנתח ללא הרף את ביצועי חשבונך ולבצע את ההתאמות הבאות כדי לייעל את מסעות הפרסום שלך:

הוסף מילות מפתח PPC: הרחב את טווח ההגעה של מסעות הפרסום שלך ב- PPC על ידי הוספת מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלך.
הוסף מילות מפתח שליליות: הוסף מונחים שאינם ממירים כמילות מפתח שליליות כדי לשפר את הרלוונטיות של מסע הפרסום ולצמצם הוצאה מבוזבזת.
פיצול קבוצות מודעות: שפר את שיעור הקליקים (CTR) וציון האיכות על ידי פיצול קבוצות המודעות שלך לקבוצות מודעות קטנות ורלוונטיות יותר, שעוזרות לך ליצור טקסט מודעה ממוקד יותר ודפי נחיתה.
סקור מילות מפתח PPC יקרות: בדוק מילות מפתח יקרות, בעלות פחות ביצועים וסגור אותן במידת הצורך.
צמצם דפי נחיתה: שנה את התוכן וקריאות הפעולה (CTAs) של דפי הנחיתה שלך כך שיתאימו לשאילתות חיפוש בודדות על מנת לשפר את שיעורי ההמרות. אל תשלח את כל התעבורה לאותו דף.
תלמד עוד על כל המרכיבים האלה בניהול קמפיינים של PPC תוך כדי התקדמות במהלך הלימודים באוניברסיטת PPC.

אם אתה עסק מקומי שרוצה ללמוד עוד על PPC מקומי, עבור אל קורס ה- PPC המקומי של מעבדת השיווק של LOCALiQ.

אם אתה מוכן להתחיל עם PPC, דלג קדימה כדי ללמוד כיצד להקים חשבון Google Ads.

אם כבר יש לך חשבון מודעות, אנו מציעים לך להשתמש ב'דרג הביצועים 'בחינם של Google Ads כדי לעזור לך לאפשר תחומי שיפור. תוך 60 שניות או פחות, תקבל דוח מותאם אישית שידרג את ביצועי החשבון שלך ב -9 תחומים מרכזיים, כולל שיעור הקלקות, ציון איכות ופעילות החשבון.

כעת לאחר שקראת כיצד להתחיל בעבודה עם PPC, הורד את המדריך המלא PPC 101 כדי להתחיל את ההצלחה שלך ב- PPC!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *