שיווק דיגיטלי במערכת הקידום של מוצרים אורגניים

הנוף השיווקי השתנה באופן דרמטי בעשר השנים האחרונות. טכנולוגיות חדשות פתחו דלתות לאסטרטגיות שיווק יצירתיות, והעלות לרכישת לקוחות יורדת באופן אקספוננציאלי ככל שפלטפורמות רבות יותר מתחרות על תשומת הלב של המשתמשים שלהן.

שיווק אורגני מתייחס לכל צורה של שיווק דיגיטלי שאינו כולל מודעות בתשלום. הוא נתפס לרוב כמדיה חברתית ותוכן, אך כולל גם ערוצים כגון שיתוף וידאו, משפיעים ו- SEO.

במאמר זה אנו מסבירים את התכונות והיתרונות של שיווק אורגני, ובנוסף חולקים מידע מעשי על אופן השימוש בו בעסק שלך.

מה מביא שיווק אורגני לעסק שלך?
הערך של שיווק אורגני יכול להיות קשה להבהרה מכיוון שהוא משמש בעיקר למילוי החלק העליון של משפך המכירות. מטרת האסטרטגיה האורגנית היא ליצור קשר רגשי ללקוחות שלך, בין אם באמצעות תוכן אינפורמטיבי או תוכן משעשע, כך שהעסק שלך יהיה בראש מעייניו בבואם לקבל החלטת רכישה. המודעות למותג והמעורבות החברתית שנוצרות על ידי שיווק אורגני מהווים גורם מרכזי בהמרות, ועסקים המסתמכים על פרסום בתשלום בלבד זורקים פעמים רבות דולרים לטמיון.

יתרה מכך, שיווק אורגני הוא הגיבוי המושלם לאסטרטגיית שיווק בתשלום. זה מוביל צפיות ועוקבים לעסק שלך שאפשר למקד אותם מחדש באמצעות מודעות, ולהוריד משמעותית את העלות לקליק ולהחזיר את הוצאות הפרסום (ROAS).

כמה לקוחות חסרים לך בגלל שאין לך אסטרטגיה שיווקית אורגנית?

שירותי שיווק אורגניים אופייניים
הפלטפורמה המתאימה ביותר לעסק שלך תלויה באמת בשוק היעד שלך ובמוצר או השירות הנמכר. הפלטפורמות שלהלן הן הידועות ביותר והסבירות ביותר לשימוש באסטרטגיית השיווק האורגני שלך.

מדיה חברתית
פייסבוק
הרשת החברתית הגדולה ביותר, פייסבוק מציעה מגוון אפשרויות למשווקים ליצור קשר עם לקוחותיהם ללא מודעות בתשלום. בנוסף לדף עסקים רגיל, בעלי עסקים יכולים להצטרף לקבוצות כדי ליצור קשר עם אחרים בנישה שלהם, ליצור קבוצות לבניית סמכות כמומחה בנושא, לקנות ולמכור ישירות בשוק ולנהל אירועים ללא עלות.

ניתן לגבות שיווק אורגני בפייסבוק על ידי מודעות פייסבוק בתשלום, ולהגדיל את האפקטיביות של כל קמפיין.

אינסטגרם
אינסטגרם, שעוקפת את פייסבוק במהירות לדורות הצעירים, היא פלטפורמה מבוססת תדמית המיועדת לקטעי תוכן מהירים. הוא בדרך כלל היעיל ביותר עבור מותגים בעלי נישה ספציפית כגון כלבים קטנים, אופנת בוהו או טיול בר קיימא, וניתן להשתמש בהם לבניית שבט של עוקבים דומים.

פינטרסט
פלטפורמה נוספת מבוססת תדמית, פינטרסט, מאפשרת למשתמשים לאסוף את ההשראה שלהם ללוחות שאפשר יהיה לחזור אליהם בעתיד. כרגע יש לו את שיעור ההמרות הגבוה ביותר מכל המדיה החברתית, והוא טוב במיוחד לעסקים חזותיים במיוחד כגון עיצוב פנים ואופנה.

לינקדאין
הפלטפורמה החברתית המקצועית, לינקדאין מיועדת לרשתות עסקיות. במקום עקיצות תוכן מהירות, משתמשי לינקדאין מעדיפים תוכן בסגנון ארוך או בסגנון חדשותי אשר פותר בעיה או דן בנושא בפירוט. היא ללא ספק הפלטפורמה המתאימה ביותר להתחבר לאנשי עסקים ולשתף תוכן B2B.

סנאפצ'ט
Snapchat פחות פופולרית מהרשתות החברתיות למעלה, מאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים ותמונות קצרים עם העוקבים שלהם. הוא הטוב ביותר עבור מוצרים המיועדים לדור ה- Z והצעיר יותר, וניתן להשתמש בו לבניית מודעות למותג.

יחסי ציבור והשפעה
יחסי ציבור דיגיטליים
שזור קשר הדוק עם שיווק תוכן, יחסי ציבור דיגיטליים כרוכים ביצירת קשרים עם בלוגרים ועורכים של פרסומים מקוונים מהימנים ושיגרום להם לשתף את התוכן של העסק שלך באתר שלהם. קל יותר לומר מאשר לעשות, יחסי ציבור דיגיטליים לפעמים לוקח חודשים לקבל קישור אחורי יחיד, אולם אם הפרסום מהימן אז קמפיין יחסי ציבור דיגיטלי יכול להוביל לצמיחה עצומה.

שיווק משפיענים
לאחרונה שיווק משפיעים הפך למרחב צפוף, וקשה למצוא משפיעים אמיתיים בקרב אלה עם עוקבים בתשלום ועושים לייקים. ב- THE-OOP.COM, אנו מחזיקים מאגר נתונים של משפיעים בעלי ביצועים גבוהים, כך שתמיד נוכל למצוא מישהו לעסוק בלי קשר לקמפיין.

שיווק תוכן
יוטיוב
למרות שזה נראה רק כערוץ תוכן, YouTube הוא מנוע החיפוש השני החזק ביותר אחרי גוגל. YouTube מציע הזדמנות לשתף תוכן וידאו הקשור ישירות לעסק שלך ומאפשר ללקוחות פוטנציאליים להכיר אותך אישית לפני שהם מקבלים החלטת רכישה. הוא טוב במיוחד לעסקי שירות מבוססי ידע כגון יועצים עסקיים או מאמנים.

בלוגים
בלוגים יכולים להיות אתר עצמאי שנועד לכוון אנשים לעבר המוצר או השירות שלך או פשוט קטע באתר שלך. הם צריכים לספק מידע שימושי על בעיות העומדות בפני הצרכנים בנישה שלך, או לחילופין לשעשע תוכן שמניע מבקרים לאתר שלך. קטע בלוג או חדשות הוא גם נהדר עבור SEO מכיוון שהוא מגדיל את מספר מילות המפתח ורעננות האתר.

שיתוף תוכן
Quora ו- Reddit הם שניים מהאתרים הגדולים ביותר שנוצרו על ידי משתמשים (UGC) באינטרנט. שניהם משאבים מצוינים ליצירת קליקים לאתר שלך ולקבלת סמכות בתוך הנישה שלך. Quora הוא כלי שאלות ותשובות שבו משתמשים מפרסמים שאלות ולכל אחד ניתנת ההזדמנות לענות, ואילו Reddit היא יותר פלטפורמת שיחה. כדי להשתמש בשתי הפלטפורמות, חפש שאלות נפוצות בתוך הנישה שלך וספק מענה מפורט. בתוך התשובה שלך אתה יכול לקשר חזרה לתוכן באתר שלך, מה שמוביל קוראים מעוניינים לאתר שלך למידע נוסף. חשוב להקדיש את הזמן לכתוב תשובה בפועל ולא רק לפרסם קישור, מכיוון שזה יכול להוביל לסימון כספאם ולהרחקה מהאתר כליל.

קידום אתרים
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) נופלת לתחום השיווק הדיגיטלי האורגני, והוא תהליך ההתאמה של האתר שלך כך שניתן למצוא אותו על ידי מנועי החיפוש. האלגוריתם של גוגל הוא מורכב ביותר ומשתנה כל הזמן, כך שאסטרטגיות SEO כוללות אופטימיזציה לאתרים טכניים כמו גם שיווק תוכן ואפילו כמה מדיה חברתית. קידום אתרים הוא נושא עצום שניתן יותר מדי לכסות אותו במאמר זה, אך תוכל לעיין כאן במדריך למתחילים שלנו בנושא קידום אתרים.

שיווק אורגני ומשפך המכירות
לפעמים המכונה שיווק נכנס, שיווק אורגני משמש בצורה הטובה ביותר לפיתוח קול מותג, חינוך הקהל שלך, הפעלת אינטראקציות אותנטיות עם לקוחות והנעת תנועה לאתר שלך או לנכסים מקוונים אחרים. זוהי האסטרטגיה השיווקית הטובה ביותר לבנות מותג עמיד ולבסס סמכות בתוך הענף שלך.

שיווק אורגני מוביל את התנועה לחלק העליון של משפך המכירות שלך בשלב "המודעות", אולם הוא גם משחק תפקיד בשלב "השיקול" שבו הקונים עשויים להשוות אפשרויות או להתעמק בהצעתך כדי לקבל החלטת רכישה. הוא מעודד חיבור רגשי בין הלקוחות שלך לבין המותג שלך, שהוא המניע מספר אחת לחוויית מותג חיובית כיום.

ברגע שהאסטרטגיה האורגנית שלך מביאה תנועה ונתונים תוכל להתחיל להסתכל על שיווק בתשלום למכירות מהירות. למעשה, מחקרים הראו שללקוחות יש סיכוי גבוה יותר ב -131% לבצע רכישה לאחר שצרכו תוכן חינוכי בשלב מוקדם.

מדידת תוצאות
מעקב אחר תוצאות חשוב בכדי להבטיח שאסטרטגיית השיווק האורגני שלך תהיה יעילה. היא גם מאפשרת לך לראות את מי מהמאמצים שלך יש להגדיל והאם הזמן שלך מבוזבז בכל היבט מסוים של האסטרטגיה. בדרך כלל לא ניתן לעקוב אחר מכירות ישירות מתוך אסטרטגיה שיווקית אורגנית, אולם ניתן למדוד במקום זאת:

תנועה, כגון אילו פוסטים/דפים מובילים את מירב התנועה לאתר שלך או לדפי נחיתה ספציפיים.
לידים או מכירות, במיוחד מדפי נחיתה שהוקמו כחלק מהקמפיין האורגני.
פורמטים, או אילו ערוצים מניבים את כמות התנועה הגבוהה ביותר או המרה הגבוהה ביותר לאתר שלך.
Google Analytics ו- Google Console הם מקום טוב להתחיל לעקוב אחר ההשפעה של קמפיינים שיווקיים אורגניים שלך. ניתן להגדיר את שניהם בחינם להתאמה אישית בקלות כדי להציג את הנתונים המתאימים ביותר לביצועי האתר שלך. כלי תזמון מדיה חברתית מציעים גם תובנות נהדרות לגבי הפוסטים שמניבים את הביצועים הטובים ביותר ומקבלים את המעורבות הגבוהה ביותר.

כפי שמתואר במאמר זה, שיווק דיגיטלי אורגני הוא שיטה פנטסטית לבניית זיהוי מותג, עידוד קשרים רגשיים עם לקוחותיך והנעת מעורבות ותנועה לאתר שלך. ב- THE-OOP.COM אנו מציעים ייעוץ של שעה חינם לכל הלקוחות החדשים, אז הזמינו עכשיו כדי להבין כיצד להשתמש בשיווק אורגני בעסק שלכם.

אם אתה מחפש סוכנות שיווק אורגנית עם תוצאות מוכחות, צור קשר עם THE-OOP.COM כדי לראות כיצד אנו יכולים לעזור לך לבנות את העסק שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *