כיצד ליצור קידום מכירות בפייסבוק

פייסבוק מציעה סביבה משכנעת שממנה ניתן לקיים מבצע או מתנה בדף העסקי שלך. אתה יכול להשתמש בדף שלך כנקודת התחלה עם קישור לאתר שלך לפרטי כניסה לקידום מכירות או שכל המבצע יכלול בתוך קהילת הפייסבוק.

קידומי מכירות יכולים להיות מאוד יצירתיים ומאתגרים, או שהם יכולים לדרוש תשובה פשוטה של ​​כן או לא. הם יכולים להניע משתמשים להעלות סרטון או פשוט למלא טופס יצירת קשר. חלק מהמבצעים מחייבים צוות שופטים מוערך כדי לקבוע את הזוכה; אחרים בוחרים מנצחים באופן אקראי. מבצעים אחרים מאפשרים למשתמשים להצביע על התוצאה.

למרות שמבצעים ייחודיים לא פחות מהחברות המארחות אותם, טיפים אלה יכולים לשפר את סיכויי ההצלחה שלך. להלן מספר שיטות מומלצות ליצירת מבצעים והטבות בפייסבוק:

  • להציע פרס אטרקטיבי. ככל שהפרס אטרקטיבי יותר כך ייטב. כדי שפרס יהיה אטרקטיבי, הוא לא בהכרח צריך לעלות הרבה. הפרסים הטובים ביותר נוטים להיות אלה שכסף לא יכול לקנות, כגון הזדמנות לפגוש מפורסם או להשתתף במסיבת שחרור מוקדם של מוצר. הצעת המוצרים או השירותים שלך כפרסים היא דרך מצוינת לקבל חשיפה גם למותג שלך!
  • השתמש בלקוחות ובאנשי הקשר הקיימים שלך כדי להתחיל את הכדור. קבלת הערכים הראשוניים האלה היא החלק הקשה ביותר בהפעלת קידום מכירות בפייסבוק. זה הזמן שבו אתה צריך להיכנס לרשת המשפחה והחברים שלך. פנה לרשימת התפוצה של הלקוחות שלך עם הזמנה ידידותית. קדם את המבצע בטוויטר, פינטרסט, לינקדאין, אינסטגרם, מייספייס ודף הפייסבוק שלך. בכל מקום שיש לך אנשי קשר, השתמש בהם.
  • קדם אתרים באמצעות האתר שלך. אתה צריך לקדם את הקידום שלך בפייסבוק בכל הערוצים כדי להשיג השתתפות מרבית; הכולל את האתר שלך. הוספת באנר לקידום מכירות עם קישור לדף הפייסבוק שלך היא התחלה טובה, אך תוכל לעשות הרבה יותר: פרסם הודעה לעיתונות דרך אחד משירותי החדשות הרבים או הוסף הודעה למערכת המענה לטלפון שלך. האפשרויות אינסופיות.
  • שמור על המבצע פשוט. זה חל על כל ההיבטים של קידום מכירות: אל תעשו את החוקים מסובכים מדי. ככל שהשאלות בטופס יהיו פחות, כך שיעור ההשלמה גבוה יותר. שמור על הפרס הראשון פריט אחד בעל ערך ולאחר מכן היו לך מספר פרסים קטנים יותר במקום השני.
  • אל תציב את הרף גבוה מדי. אם אתה מבקש מהמשתתפים יצירה מקורית, שמור על הדרישות למינימום. לדוגמה, אל תקבע מספר מילים מינימלי על קידום מאמרים. או אל תדרוש סרטון לסבב ההגשות הראשון מכיוון שסרטונים הם הרבה עבודה.
  • הפעל מבצעים למשך חודש לפחות. דברים כמו שיווק מפה לאוזן דורשים זמן. ככל שאתה משקיע יותר זמן בקידום המבצע, כך תקבל יותר כניסות. ככל שאתה בונה את ההתרגשות על ידי שמירה על המבצע מול האוהדים שלך, כך הם מתייחסים אליו לעתים קרובות יותר ומצפים ליום הגדול בו יוכרז הזוכה!
  • שלבו את הקידום שלכם בקמפיין מדיה. מודעות פייסבוק מהוות השלמה אידיאלית לכל קידום מכירות. על ידי שילוב של קמפיין מודעות פייסבוק עם קידום מכירות, אתה ממקסם את האפקט הוויראלי ומגביר את מספר ההתקשרויות.
  • הפוך את הקידום שלך למהנה, מעניין וייחודי לך. הדבר העיקרי שיש לזכור בעת תכנון קידום בפייסבוק הוא שהחברים רוצים להיות מבודרים. מבצעים צריכים להציע מוצא לביטוי עצמי, לעודד חברים, לעודד אותם לשתף עם חברים ולתקשר משהו ייחודי על המותג שלך.
  • עשה את זה הוגן ושקוף. הקפד להסביר בבירור כיצד ייבחר הזוכה שלך. כלול את כל הפרטים אודות תהליך הבחירה. לדוגמה, אם אתה מתכנן לשפוט תחרות צילום המבוססת על יצירתיות, אמירה אמנותית או איכות תמונה, כלול קריטריונים אלה בחוקים שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *